تنهایى با ارزشه!!!!
روزی که عاشقت شدم ،نـــــه چتر داشتی ! نـــــه چمدون ! از کجا باید میفهمیدم که مســـــافری !؟

                                                          به آسبادچت خوش اومدید

تمام شدن من پایان من نیست…

 

آغاز بی لیاقتی توست....

 

 

تنهایى با ارزشه!!!!

 

چون خالی از انسانهاى بى ارزشه…..



نظرات شما عزیزان:

چیا
ساعت12:28---27 شهريور 1391
از من فاصله بگیر...

هر بار که به من نزدیک می شوی...

باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!

از من فاصله بگیر...

خسته ام از امیدهای کوتاه...!


سلام وبلاگت خیلی زیباس به منم سربزن خوشحال می شم نظرتوبدونم واگه خوشت اومدخبربده تاتبادل لینک کنیم


پسرک بارانی
ساعت0:38---26 شهريور 1391
زیبا بود

mor1995mos
ساعت22:50---24 شهريور 1391
سلام ازوبت خوشم اومدیه سربه وبم بزن

sogand
ساعت20:51---19 شهريور 1391
سلام
خوبی عزیزم من لینکت کردم
خیلی گلییییییییییییییییییییییی عزیز


سپتا
ساعت16:21---17 شهريور 1391
سلام گلم ویندوزم مشکل داشت این 2روزداشتم اونو درست میکردم چه خبرا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریـــــــخ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ساعــــت 20:51نویــــسنده ℳ Ơ ℌ Ⱥ Ԃ 乇 S 乇 ℍ |